onsdag 25 augusti 2010

Babysim!!

Igår började simningen igen! : )
Alma tycket det var super skööönt i det varma vattnet!
Det tyckte mamman me! : ) *skratt*
Under hösten ska vi gå Steg 2.




9.50 börjar simningen i Mjölby så strax innan 9 satt
Almis i vagnen på altan och väntade på mamman som plockade
ihop de sista grejerna! De e mycket som ska me, handdukar, lås till skåpet
badkläder till alma o till mig, shampo,tvål, mat efteråt m.m.
Men som tur var kom vi iväg i tid! : )



Jag hade planerat att Alma skulle sova en stund i bilen på
vägen dit! Men det tyckte inte hon, hon satt o "Pratade", sjöng
lekte med bältet m.m. Allt för att inte somna!!!! : /
O så när vi kom fram till rondellen vid Mc Donald´s då slår hon
igen dom blå..... : / Så ca tre minuter sov hon innan det var dax för
badhuset!
De här blir inte bra!! (tänkte jag) Men trots allt, var hon på strålande humör hela fm.
Hon var som en liten fisk i vattnet! Roligast var o hänga på min rygg medans jag höll henne i armarna! Då sprattlade hon gärnet med sina små ben!
O så sångstunden i slutet den e alltid så mysig! : )



Efter badet åt vi lite mellis tillsammans med Sara & Sigrid!
Och så åkte vi till ica för o handla blöjer o lite men efter
det var den lilla damen trött! Ica gick super men så fort jag startade
bilen så somande hon gott!
Hemma igen, lyfte jag över henne till vagnen o hon sov yttliggare 1 timme! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar