torsdag 25 februari 2010

Ett snöigt Applekulla!



Nu kommer det lite bilder sen helgen i Oskarshamn! : )
En väldigt snöig med mysig helg! *ler*



Apllekulla! Morfar o Mormor Annetts hus!!



Mycke packning som ska med överallt!
Här står vi i snöyran och försöker få plats med allt i bilen!



På lördagen åkte vi in till O-hamn för lite Bowling!!
Det var hur kul som helst!!! *skratt* De måste vi göra om snart!

Här är jag med pappa!! : )



Jag, mamma och morfar



Alma sitter i soffan..
Det var så läckra färger överallt! : )



Busar med mormor Annette! : ) Tränar rygg o mage!
Det går en liten stund sen blir jag arg! haha



Myser med Morfar! : )
Almis har fått en napp av Annette som det står Alma på!
Lite stor just nu men väldigt söt!! : )



Annette lagar middag! *mumms*



Morfar och Jag!!



Här är vi och hälsar på gammel Farmor och Bengan! *ler*
De vart så glada!!! : ) Och vi hade en mysig fika!



Pappa o jag!
En riktig liten tuffing!!! *smile*



Försöker charma gammel farmor och det var inte svårt det! *haha*
När hon väl fått tag i mig vägrade hon släppa! *skratt*



*ler*



Farmor och jag!



På söndagen var jag trött efter helgens äventyr och somnade i bilen
innan vi lämnat Bråbo! : ) Resan gick bra hem!



Alma! : )



Söndag kväll. Nybadad och myser i soffan!

Ser ni några tänder!?? haha



hihi vårat hjärta!! *ler*

1 kommentar:

  1. Tack för en jättemysig helg:) Synd bara att tiden går såå fort. Vi längtar redan efter nästa gång vi ses!
    Vi blev lite taggade, så idag, Lördag har vi bokat 1 tim i bowlinghallen.
    Så nu Ola ska vi "hårdträna" tills nästa gång:)
    Kramar Pappa/Morfar & Annette

    SvaraRadera