söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!!

Nu är helgen slut, det går alldeles för fort!
I Fredags kväll var vi i Hästholmen och firade Bengt Göran
som fyllde år! Tack för god mat och trevligt sällskap! : )
Och igår firade vi Farmor som oxå fyllde år!
Idag började vi dagen med en mysig frukost och sen
åkte vi ner till hästholmen!
Pappan, Farfar och Farbror hämtade ved och
jag, mamman och farmor
gick en skön promenad till Turist Hotelet!
De var så solen värmde, så skönt!
Nu längtar vi verkligen till våren!
Tack alle sammans för en mysig helg!! : )
Dax att gå och nanna! Godnatt




Almis får alla hjärtans dag paket av mamma o pappa! Roligt!!!



Du och Jag kompis! : )




Ha Ha Han var en rolig en!! : )




Ett sött litet kort och en virkad liten gose hund! : )



Pappa med ögoninflamation! : (




Mamma & Jag!



Min familj!



Mamman!

1 kommentar:

  1. Ajaj, ser ont ut med ögononflammation...hoppas det är bättre nu=)!
    Alma växer och frodas ser jag. På onsdag kommer HK till oss annars hade jag tänkt ta en titt ut till Jutegården. Men måste verkligen göra det snart! Vi kan väl höras. Du kanske e lite sugen att kolla Ullis när hon tränar för Ulrika ngn gång. <han gör verkligen framsteg! Hälsa alla! Kramen

    SvaraRadera