söndag 4 november 2012

Stora dagen e äntligen här!!!

Från och med idag utökas familjen till fyra! : ) känns helt overkligt och lite läskigt!! Just nu styr vi bilen mot Norrköping där det planerade kejsarsnittet ska ske!
O jag e väldigt nervös! *ler*
Mest för ryggbedövningen, den las flera ggr med Alma men fungerade aldrig och jag vart akut sövd på OP bordet! Så idag hoppas jag på bättre lycka! : )
Puss och kram på er och håll tummarna för oss idag! ❤

Bloggen strular och efter att ha kollat upp det lite värkar det som att jag nått Max gränsen för kort! : ( visste inte att det fanns en sådan! Så nu måste jag tydligen starta upp en ny blogg! : (
Typiskt!! Vill ju lägga upp massor av kort nu!!!! Men det e bara text som funkar!!! : (( ska försöka fixa en ny, men de kan ju dröja ett tag! : (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar