lördag 13 augusti 2011

Dagis start!

Förra veckan började Almis på sin nya avdelning,
Nyckelpigan på Lönnens Förskola!
From hösten har de delat upp barnen i olika årskurser,
så på Almas Avdelning går bara barn födda 2009!
Bra el mindre bra återstår att se men hittills tycker
jag bara att det e positivt!
Förra veckan gick hon bara två dagar o denna vecka
blir det tre eller fyra!
De tycker jag räcker, hon e helt slut när vi hämtar henne
på em, men jag tror hon trivs på sitt nya dagis!
De har varit lite tufft o lämnat henne gråtande men
personalen säger att de blir bättre efter en liten stund!
O det tror jag, hon blir lite mammig precis när vi ska säga
hej då, men sen tror jag hon har det jätte kul!

Min IPhone e på lagning så därför är det lite dåligt
med bilder m.m.
Men i Onsdags fick jag en klockren bild på Alma när hon
äter kräftor!! Hon fick provsmaka en klo och sen var hon fast!!
haha hon åt säkert 3-4 kräftor och ville meeer meeer... : )

nehe nu ska jag sätta mig framför tven med lite schema till
jobbet, får passa på när hjärtat sover annars ska hon bara
va me skriva! : ) O det får hon ju så gärna men helst inte
på scheman! : )

godnatt på er!
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar