tisdag 18 januari 2011

Tisdag = 1 Vecka kvar! Jiiiiiipi!!!!

En Vecka kvar! Jiiipi! Så skönt!

Imorgon är det dax för andra omgången utav Twinrix!
Kl. 11 har vi tid på Bvc sen får vi se om det blir
en liten tur till Oskarshamn!
Har inte varit nere och hälsat på familjen sen innan jul!
Så nu längtar vi efter er!!! : )
I Så fall åker jag o alma imorgon o så kommer
Pappa Ola med tåget på fredag och så åker vi hem
på lördag! Måste ha Söndagen till och packa!! : )
Ikväll ska vi beställa lite ur Taxfree katalogen,
de e alltid roligt! : )

Jag har idag anmält Alma till Mini Sim 1-2år!
Start torsdagen den 10 feb. 9.50
Jag behöver nog en fast dag i veckan så jag kommer iväg!
Men det e ju så skönt o bada o Alma älskar det så
jag hoppas att vi kan följa med våra kompisar me när
de åker till badhuset! : )

Nehe dax att bada min lilla Älskling och sen lite kvällsmys
innan hon ska gå och sova! Efter det ska jag försöka packa lite!
Men vi får väl se hur det går, igår somnade jag med Alma kl.8! hihi
Men ska vi hinna med allt imorgon är det nog bäst att jag sätter fart!
Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar