torsdag 29 april 2010

Valborg!!!

Idag händer det grejer! Ska bli så roligt att alla kommer
och hälsar på oss!! : )

Men först ska jag göra klart i Doplokalen!
- fixa dricka
- hämta blommor o göra iordning
- ica
- köra upp lite mer grejer
- m.m.

Men jag hoppas att allt är klart framåt em.
Då kommer pappa o annette, mamma, mormor, o ewert
Och så kommer bror o hans familj o moster marita o clas

Så de blir nog o göra! : )

O Kl. 18.30 är det middag i Hästholmen! : )

Ha en trevlig helg allesammans!! : )
Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. hejsan nyfiekn hur det gick på barndopet och vad lilla tösen fick, du får blogga lite om det tycket jag nog allt kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja jag känner att jag ligger lite efter!
    Ska försöka få tag på lite bra kort så ska det snart bli ordning igen!! : ) hihi
    Hoppas allt e bra me dej o magen!? : )
    Kram Kram

    SvaraRadera